ponedeljek, 25. junij 2012

23.6.2012 - Cerknica - Kočevje

Že kar nekaj časa nazaj se mi je porodila ideja - zakaj en bi tekel od doma domov ;) Po novem sem Cerkničan, drugače sem iz Kočevja. Torej tekel bi iz Cerknice v Kočevje...

Odločitev za tek ni bila težka, sem pa moral malo poštudirati po kateri poti naj bi šel... hmmmm.. Padla je odločitev, da je najbolje iti po glavni cesti. Sobota v podaljšanem vikendu ni prometna.
Odločitev se je kasneje izkazala za odlično.

Jutranja kavica, mini zajtrk, spakirat majico za s sabo, napolnit kamelco, v ruzak vržem še banano in čokoladico in gasa. Staratam ob 5:45, ko se sonce dviga čez Slivnico - sanjski pogled. Temperatura ravno pravšnja za tek - se pa zavedam, da temperatura ne bo dolgo ugodna ;))).

Tempo teka - turističen - med 5 in 6 min/km. Po 7 km pridem čez vas Grahovo, ena fotka in dalje. Od Grahovega dalje se cesta vzpenja skoraj vse do Runarskega. OK, vmes malo gor - dol, ampak mimo Bloške police pa kar fejst klanec. Od Runarskega se pot spusti po Boncarju do vasi Podklanec.
Sredi spusta se ustavim, pojem banano in gasa dalje proti Sodražici, kjer sva z Alenko dogovorjena, da pride mimo z avtom in svežo pijačo. Kasneje me pokliče in ugotovi, da sem malo hitrejši od planiranega in bo prišla nekoliko kasneje ;))) Sporoči mi še, da je Avi prišel v cilj na WS100 kot 18. in v času pod 18 urami.... uaaaaauuuuuuuu... bravo, bravo in še enkrat bravo Avi! To pa malo dvigne tekaško moralo, ko je bilo za menoj že cca. 25 km.

Tečem čez Sodražico, proti vasi Jurjevica, Sajevec, na poti me dohiti Lenč... Prinese rehidracijski napitek - eksam pol litra... ;), si preoblečem majico in dalje. Nadaljujem proti Ribnici. Če Ribnico se izoglen gneči v centru in grem čez industrijsko cono na Ugarju, nato pa ob glavni cesti proti Dolenjji vasi.

Sonce je žgalo za znoret, sence nikjer. Ura je bila tu po cca. 4 urah teka 10:00, za menoj okoli 40 km teka.

Lenč me počaka v Prigorici, spijem še tisto nekaj pijače, ki jo še ima v avtu, ugotoviva, da jo bo zmanjkalo. Pred menoj je cca. ravnice in čistega sonca, hitrosti mimo vozečih avtomobilov pa okoli 120 km/h, zato se raje odločim, da me Lenča ta del odpelje in se ustaviva na OMV-ju, kjer kupiva vodo in Radler ;)))) ooo kaj paše mrzel Radler... njamiiii...

Na koncu odtečem še del od Kočevja do Dolge vasi, kjer sem doma, po gozdni cesti in senčki... uživancija. Noge presenetljivo niso utrujene, nekoliko malo bolečine v kolenu, ampak nič posebnega.

Celotna pot je dolga 58 km, ampak sem del vmes malo goljufal, ko me je Lenč peljala po pijačo ter da se izognem čistemu soncu in prometu.

Lepa trasa, sem pa ugotovil, da Slovenci nimajo za mar nikogar ob cesti, naj si bo to kolesar, tekač ali karkoli drugega. Dvakrat se mi je zgodilo, da sem moral skakati iz ceste, ko me zavaljeni ata v njegovem Q7  ni niti opazil, niti zmanjšal hitrosti, .... mah škoda zgubljati besede... in si kvariti čudovitega dneva ;)))

To pot sem že večkrat predelal s kolesom, toda tudi peš ni težko ;)))

Krasno jutro.... v ozadju Slivnica

Pričenja biti malo vroče;)

Proti Novi vasi...

Neskončna pot ;)))))))

Lenč prinese svežo pijačo... Blažena Lenč;)

Pozerka...

Frišna majica in akcija dalje;)

Lenč me pelje, ker.....

... je zmanjkalo pijače ;)))

Mrzel Radler jo naredi toliko lepšo;))))

1 komentar: