torek, 22. maj 2012

13. Tek na Slivnico

1.5.2012. No pa je minil tudi kraljevi tek Notranjskega tekaškega pokala (NTP Elgo nova)... Ni ravno trasa za opraviti trening maratona v Pragi 13.5.2012, je pa lušten tek;)

Vreme na prvi dan v maju vroče... Sonce in precej vroče že pred deveto uro zjutraj... Štart predviden za 10:30 uro, ob 10:00 uri pa za najmlajše tekače. V članski konkurenci se je zbralo 75 tekačev in 23 tekačic - no toliko jih je prišlo v cilj ;).

Cilj premagati 9,5 km dolgo traso s cca. dobrih 530 vm je bil pod 50 minut. Skrita želja je bil čas čim bliže 45 minutam.
Glede na vročino, s seboj vzamem pas z napol polnim bidonom vode, kar se je kasneje izkazalo za bedarijo, saj me je sam,o oviral, tako da sem ga pri prvi postojanki po 4,5 km odvrgel fantom, ki so mi ga prinesli kasneje v dolino. Na račun popravljanja pasu sem zagotovo izgubil kakšno minuto. Nikakor ni steklo... Vročina me je ubijala. Navajen teka pri 15 stopinjah in ne pri 28... ;)

Ritem sem ujel šele pri 7 km, se pravi po drugi okrepčevalnici. Do cilja sme držal enakomeren tempo, kljub temu, da je zadnji del najhujši.

V cilj pridem s časom 47:03. Absolutno na 18. mestu, v kategoriji do 29 let pa 7. mesto. Recimo temu - kar zadovoljen;) Danes ni steklo...

Pa upam na boljšo uvrstitev na naslednjem teku NTP Elgo nova - tek okoli Cerkniškega jezera, ki bo 3.6.2012. :) Še prej pa kot omenjeno maraton Praga - 13.5.2012....

 Trasa...

Višinski profil...

Prvi kilometer...

Okoli tretjega kilometra...



Zadnji del trase... Tu je šele steklo ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar